L'home dibuixatL’home dibuixat

«Jo sóc l'home dibuixat, el que no té carn ni cos.
D'homes dibuixats com jo se n'aprofiten els grans»

Índex *Arxiu *Seguretat /Criptografia /Anàlisi Forense /Malware /Privadesa *Eines /Gadgets /Internet /Linux /Windows *Telèfons mòbils *D'altres coses *Fotobloc *Versió antiga

Les bretolades culturals a la Plaça de Catalunya

6 juny 2011 — Classificat com a: Incultura
Comentaris (27)

Reportatge fotogràfic sobre el nivell de sensibilitat cultural de la colla que està ocupant la Plaça de Catalunya.

Bretolada a la Plaça de Catalunya

Bretolada a la Plaça de Catalunya

Les imatges no deixa cap mena de dubte sobre el nivell de sensibilitat cultural de la gent que ha muntat i participat en el campament: nul.

Entrades aleatòries

Carregant...

27 comentaris »

  1. […] Les bretolades culturals a la Plaça de Catalunya caballe.cat/wp/les-bretolades-culturals-a-la-placa-de-catalu…  per os2man fa 5 segons […]

    Retroping per Les bretolades culturals a la Plaça de Catalunya // la tafanera — 6 juny 2011 @ 17:43

  2. no crec que marqui el nivell cultural sinó el que passa quan hi ha descontrol

    Comentari per mai9 — 6 juny 2011 @ 18:14

  3. Com mola generalitzar.

    Comentari per jordi — 6 juny 2011 @ 19:15

  4. Jo no diria pas que mola, però els atemptats contra el patrimoni cultural de la plaça de Catalunya si que són generals.

    Comentari per Xavier Caballé — 6 juny 2011 @ 20:16

  5. Bé, continuem parlant d'incívics: els afeccionats al FC Barcelona són tots uns incontrolats amb l'únic propòsit de crear el caos a Canaletes. Els mossos d'esquadra són un cos policial d'extrema dreta a qui els encanta agredir a minusvàlids. I no parlem dels paquistanesos, que han vingut a Barcelona per apropiar-se de les Rambles i crear un clima d'inseguretat insuportable. De la mateixa manera, la gent que participa a la Pl. Catalunya són *tots* uns guarros, uns maleducats que es reuneixen allà, esprai en mà, per participar en el concurs «a veure qui pinta més monuments». És així, ho jure!

    Comentari per jordi — 6 juny 2011 @ 20:44

  6. hauríem d'arribar a un acord i dir NO a tot el que està malament.

    Comentari per mai9 — 6 juny 2011 @ 21:10

  7. Bé, el monument a Macià s'ha utilitzat com a mur de missatges i anuncis des del primer dia… Com porten tres setmanes de campament a la Plaça, m'imagino que si algú se n'hagués adonat/valorat el risc al que s'està sometent una obra d'art realitzada per Subirachs, ha tingut prou temps per a trobar una alternativa, no?

    O potser és que ho han votat a l'assemblea, però després un grup de quaranta ho ha impugnat i, per tant, malgrat el vot majoritari han continuat amb la mutilació del patrimoni cultural?

    O es tornarà a fer servir aquell recurs "com ho han fet uns quants descontrolats que no sabem qui són, no es pot culpar a ningú"?

    Comentari per Xavier Caballé — 7 juny 2011 @ 9:30

  8. Una cosa és que no es pugui culpar a ningú, l'altre dir "Les imatges no deixa cap mena de dubte sobre el nivell de sensibilitat cultural de la gent que ha muntat i participat en el campament: nul". És bastant patètic per part teva posar tota la gent sota el mateix llistó, ens estàs insultant a molts sense tenir massa idea de qui hi ha en aquesta plaça i tota la seva complexitat. Això potser a qui fa realment un ignorant és a tu mateix.

    Comentari per Dimas — 7 juny 2011 @ 10:26

  9. T'equivoques Xavier,

    Estigues segur que molta gent que hem muntat i participat en el campament estem en contra d'aquesta bretolada d'un idiota.

    Em comença a fer por la teva manera de pensar.

    Àlex

    Comentari per Alex — 7 juny 2011 @ 11:04

  10. Tot això és execrable. Uns ho han fet, però la resta del moviment han callat. Quien calla otorga. Si entre ells han estat capaços d'acordar respecte cap al patrimoni cultural de la plaça, quines lliçons de societat volen donar?

    Comentari per Marc B. — 7 juny 2011 @ 12:24

  11. "Uns ho han fet, però la resta del moviment han callat"

    I com saps que han callat?

    I no haver encara condemnat alguna cosa que no sabia em converteix en còmplice?

    Cada cop em fan més por els comentaris que esteu fent, més propis d'un estat totalitari o d'un terrorista.

    Si us plau, obriu els ulls, la realitat és molt complexe que aquest mon en blanc i negre que esteu intentant descriure.

    Àlex

    Comentari per Alex — 7 juny 2011 @ 14:28

  12. Jo estic amb l'Alex :)

    Comentari per mai9 — 7 juny 2011 @ 15:00

  13. bé, no cal dir-ne estat terrorista, però vaja.

    I qui calla otorga no és sempre veritat. Ja ho diguin els de la plaça com si ho diu el Montilla.

    Comentari per mai9 — 7 juny 2011 @ 15:02

  14. Àlex, la teva argumentació seria vàlida en el cas que només hi hagués una estàtua afectada… però és que ho són pràcticament totes:

    Comentari per Xavier Caballé — 7 juny 2011 @ 15:19

  15. Home, no em queda massa clar com és que pel fet de que no sigui només una estàtua, sinó que siguin totes, tregui pes a l'argument.

    De totes maneres:
    – jo he participat algun dia a la plaça
    – jo no he pintat res
    – he procurat no llançar ni tan sols un cigarro a terra
    – no estic gens content amb les pintades que s'han fet, ni em va agradar que arranquessin la propaganda dels edificis per lletja que fos
    – no he enviat cap carta als diaris informant de lo poc conforme que estava amb les pintades

    Entenc que tot i així soc responsable de les pintades, segons el teu punt de vista. Pel fet de no denunciar-ho en soc còmplice. Ni que no hagi vist qui ho feia, ni quan ho feia. El fet de que la pintada simpatitza amb quelcom en que jo també simpatitzo em fa no sols còmplice, o fins i tot culpable. Em recorda un llibre i no se quin. ;)

    Aquesta lògica seria aplicable a tantes altres coses que acabaríem tots a la presó. jajaja. Reflexionem-ho si-us-plau, reflexionem-ho.

    Comentari per marc — 9 juny 2011 @ 2:29

  16. HE ACTUALITZAT EL BLOC AMB LA RESPOSTA A L'ENTRADA SOBRE L'ACAMPADA DELS INDIGNATS!!
    CRITICART: S'HA D'ACAMPAR PER SER UN INDIGNAT?. RESPOSTA AL MEU ARTICLE SOBRE L'ACAMPADA DELS INDIGNATS.…
    http://criticartt.blogspot.com/2011/06/sha-dacampar-per-ser-un-indignat.html

    Comentari per Criticart — 9 juny 2011 @ 19:10

  17. Els atemptats contra el patrimoni cultural No estan a la altura del atemptas social y culturals del politics !

    Comentari per Nuria — 10 juny 2011 @ 16:49

  18. Núria, pel que veig l'ortografia tampoc entra dins de les vostres prioritats. En una frase de divuit paraules has fet sis faltes d'ortografia :(

    Comentari per anònim — 10 juny 2011 @ 17:29

  19. Quina mania que teniu alguns de generalitzar eh, 'anònim'? En tenen sort els polítics de gent com vosaltres que difameu sense coneixença, ajudeu a mantenir la seva bona vida (i potser la 'vostra').

    Comentari per Dimas — 10 juny 2011 @ 18:11

  20. Dimas, veig que tens la pell tant fina que no et permet llegir i consideres qualsevol comentari com un atac personal. Davant d'això i atesa la teva manca d'arguments, l'únic recurs que et resta és la desqualificació personal.

    El meu comentari anterior no fa cap generalització, atès comença amb el nom de la persona a qui adreço el missatge. Segurament consideres que l'ús de la segona forma del plural és una generalització, però en català correspon també al tractament de vós entre un receptor i un emissor.

    Comentari per anònim — 10 juny 2011 @ 18:18

  21. Desqualificació personal? No sé qui és que té la pell fina.

    I després de tirar la pedra no amaguis la mà, corregeix o intenta mantenir la posició, però no ens facis riure home :)

    Comentari per Dimas — 10 juny 2011 @ 18:27

  22. Tens tota la raó Xavier, jo ahir va ser el primer cop que vaig apropar-me a Plaça Catalunya i em va fer molta pena, es impresentable i el moviment creat (que hi estic a favor) no justifica l'estat en que és troba la plaça actualment.

    Gràcies.

    Comentari per Carrasclet — 12 juny 2011 @ 18:10

  23. Intenten robar el gos pigall d'un diputat cec.

    Comentari per Xavier Caballé — 15 juny 2011 @ 19:22

  24. http://www.lavanguardia.com/sucesos/noticias/20100504/53921762418/detenido-un-mosso-por-abuso-a-un-menor.html

    Comentari per Dimas — 15 juny 2011 @ 20:10

  25. Ni els mossos són uns pedòfils ni els 'indignats' uns animals. Se't veu a venir d'una hora lluny, tot sigui per esquivar l'autèntic debat.

    Comentari per Dimas — 15 juny 2011 @ 20:11

  26. O siga, «Les 4.000 persones concentrades al Parlament intenten robar el gos pigall d'un diputat cec.», volies dir? Dimas +1.

    Comentari per jordi — 15 juny 2011 @ 20:26

  27. Hi he pensat quan han començat els "incidents", i ara veig això: http://www.youtube.com/watch?v=YcmvzRvsf8g
    Com a mínim posem-ho sobre la taula, perquè està clar que a alguns els interessa molt donar mal nom al moviment.

    Comentari per Dimas — 15 juny 2011 @ 21:31

Canal RSS pels comentaris a aquesta entrada. TrackBack URL

Deixa un comentari

 

 

© Copyright 1996-2012 Xavier Caballé.
Si no s'indica expressament el contrari, el material publicat està subjecte a una llicència Creative Commons.
Els continguts i opinions d'aquest bloc són de caràcter exclusivament personal, sense cap relació amb les meves activitats professionals.
Estadístiques